Otázky a odpovědi

Zeptejte se i vy

Jak užívat byliny?

30 min PŘED jídlem nebo 1h PO. Sáček s odvarem ponořte 5 min před použitím do hrnku s horkou vodu. Pokud vám to opravdu nechutná, zapijte džusem, ale ničím nazajídejte!

Jak připravit odvar ze sušených bylin?

Vysypte bylinky do skleněné nádoby na vaření, zalijte 600 ml studené vody a nechte 30 minut luhovat. Poté přiveďte k varu. Pak lehce přikryjte pokličkou a vařte na mírném ohni 20 minut. Vývar přeceďte přes plastové síto a po ochlazení vypijte. Bylinky vraťte do nádoby a nechte na druhou přípravu, nejlépe v chladu. Opakujte postup jako při prvním vaření, vařte 30 minut.

Jak dlouho budu chodit na terapie?

Zaleží na problému a době jeho trvání. Kúra pro nastartování procesu uzdravení zahrnuje min 10 terapií v co nejkratším časovém intervalu, tzn. min 1x týdně.

Co smím po terapii dělat?

Všechno, co váš organismus dovolí. Jste-li nabití energií, klidně se pusťte do mytí oken! :) Pokud se cítíte uvolněně - odpočívejte.

Jaký je rozdíl mezi lékařskou akupunkturou a tradiční čínskou akupunkturou?

Západní lékař zavádí jehly nejčastěji do bodů v bolestivé oblasti, čímž stimuluje senzorické nervy pod kůží a ve svalech. Tělo produkuje přirozené endorfiny, které zmírňují bolesti. Terapeut TČM vybírá akupunkturní body na základě takzvaného „obrazu nemoci“ podle tradiční diagnostiky a tisíciletých léčebných protokolů. Díky tomu odstraňuje samotnou příčinu problému a nejen jeho projevy.

Neváhejte se zeptat i Vy!

Volejte na tel. 777 258 317, pište na email es@ESCAREclinic.cz nebo použijte formulář dole.

• Nadpis formuláře

Text formuláře